reklama

Záložňa Breva opäť hádže nahotinky do schránok.

Väčšinu letákov zo schránky rovno hádžeme do zberu papiera, ale zaujala ma ponuka istého reťazca, tak som ho zobral hore do bytu. V ňom bol vložený leták záložne a na moje prekvapenie na mňa vykukla dievčina hore bez.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Nie som žiadny puritán, na nahú ženu sa pozriem rád, ale nejako mi uniká dôvod aby mi to niekto hádzal do schránky. Veď internet ponúka priam nekonečné zdroje. A vôbec, aký súvis to má so záložňou? Kreatívne hlavy z reklamných agentúr by mi iste povedali že aj negatívna reklama je reklama, ale koľkí z ľudí čo si prečítali tento článok využijú ich služby kvôli tejto fotografii? Ja osobne by som práve kvôli tomuto letáku túto záložňu obišiel ak by som takúto službu potreboval.

Navyše toto nie je prvý prípad, záložňu už viackrát pre podobné letáky riešili:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

http://www.webnoviny.sk/slovensko/podla-rady-pre-reklamu-je-naha-zena-n/452347-clanok.html?from=section_top_articles

http://www.webnoviny.sk/slovensko/clanok/732051-nahe-zeny-poburili-obcanov-reklamy-porusili-eticke-normy/

Pavol Krajňák

Pavol Krajňák

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pekný, mladý, perspektívny ale hlavne SKROMNÝ Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu